Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:50:52+01:00
Oczywiście jest nim Jan Paweł II który pokazał mi że trzeba kochać wszystkich ludzi mimo wszystko. Nawet po zamachu na swoje życie pokazał nam że warto wybaczać tak jak Jezus wybaczył swoim oprawcom.
37 4 37
2009-12-08T19:51:11+01:00
Kiedyś-prababcie,babcie
teraz-ja<my sami>,rodzice
113 1 113
2009-12-08T21:25:15+01:00
No np. przodkiem twojej wiary był twój dziadek a teraz przyczyniają się do twojej wiary rodzice!!!
86 4 86