Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:56:54+01:00
A(3,-1),
B(5,2),
C(1,4),
D(-1,1) gdyż równoległobok ma 2 pary boków równoległych
2009-12-08T19:57:49+01:00
D=-1,1
Jak sobie to rozrysujesz w układzie współrzędnych to bardzo dobrze widać :)
2009-12-08T20:06:55+01:00
5-3 = 2
O tyle jest odległy pkt A od pkt B.
I o tyle samo będzie odległy pkt C od pkt D.
Czyli 1+2 = 3
To jest argument.

Teraz wartość.
Między A a B.
Wartość wzrasta od -1 do 2, czyli o 3.
Czyli od C wartość też wzrośnie o 3, a 4+3 = 7

Współrzędne będą (3,7)

Jest jeszcze drugie rozwiązanie.
Traktując jako CB równoległe do AD.
Czyli, będzie tak
C od B jest odległe o 4.
Więc od 3 a odejmiemy 1 i będzie -1.
To będzie argument.

Teraz wartość.
Z B do C wartość wzrasta o 2.
A, czyli -1 + 2 = 1

Współrzędne będą (-1,1)