Odpowiedzi

2009-12-08T19:50:53+01:00
B) (2x−2)²=4x(x−4)
4x²-8x+4=4x²-16x
4=-8x
x=-½

c) x(4x−3)=(2x−3)²
4x²-3x=4x²-12x+9
9x=9
x=1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:52:36+01:00
B)
(2x−2)²=4x(x−4)
4x²-8x+4=4x²-16x
4x²-8x-4x²+16x=-4
8x=-4
x=-½

Spr.
(2*(-½)−2)²=4*(-½)[(-½)−4]
(-1-2)²=-2*[-4½]
(-3)²=-2*-9/2
9=9
prawda

c) x(4x−3)=(2x−3)²
4x²-3x=4x²-12x+9
4x²-3x-4x²+12x=9
9x=9
x=1

Spr.
x(4x−3)=(2x−3)²
1*(4*1−3)=(2*1−3)²
1=(-1)²
1=1
prawda