Odpowiedzi

2009-12-08T19:58:14+01:00
Od swojej gminy oczekuję:
-nowych pomysłów
-więcej miejsc do zabaw
-stworzenia bezpiecznych miejsc dla dzieci
-regularne sprzątnie miejscowości i jej okolic
-zabaw
-pomoc innym w potrzebie np. finansowo

W mojej gminie nic bym nie zmieniała, uważam że tak jest mi dobrze. Może po za jednym. Chciałabym ,żeby właściciele swoich psów sprzątali ich odchody. By w coś nie wdepnąć trzeba iść slalomem ,a nawet gorzej.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:33:39+01:00
Chcę aby moja miejscowość była najlepszą miejscowością z gminy dlatego oczekuję od niej przede wszystkim dobrego wyposażenia szkoły żeby był basen,sala gimnastyczna,hala sportowa i boisko do golfa,pole do tenisa ziemnego. Moglibyśmy mieć też zajęcia w pływaniu. Również chciałabym aby w naszej miejscowości zrobili boisko ORLIK 2012 do piłki nożnej, koszykówki i siatkówki. Moja miejscowość nie jest z najgorszą miejscowością w mojej gminie. Również chciałabym aby były nowsze przystanki, chodniki i drogi polne oraz drogi główne.Proponuję aby w mojej miejscowości był w remizie stół do ping-ponga i bilard gdzie byśmy codziennie grali. Gdybyśmy te wszystkie rzeczy mieli w swojej miejscowości to napewno wyglądało by to wszystko inaczej niż dotychczas.
1 4 1