Odpowiedzi

2009-12-08T20:09:18+01:00
Wydaje mi się ze najbardziej zalezy to od dobrych kontaktow z zagranicznymi krajami jak i zagranicznych krajow z polska
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:12:06+01:00
Wzrost importu zależy od zapotrzebowania kraju/ludzi na dany produkt. Jeśli przykładowo w Polsce mamy bardzo drogie cegły budowlane, lepiej opłacalne będzie przywiezienie ich z innego kraju. Eksportujemy głownie te przedmioty którę sa potrzebne innym krają i mam je po lepsze cenie, lub te których inni nie mają. Jest to taka wymiana w sumie, towarów których dany kraj akurat potrzebuje.
4 5 4