Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:19:30+01:00
By opisać dzieciństwo użyłabym epitetów.
Epitety np. : byłam - grzeczną dziewczynką, miałam- okrągłą twarz, miałam- miłych przyjaciół, często bawiłam się w - zielonym parku itd

przenośnie np.: gdy byłam nad morzem zdawało mi się że - słońce topi się w morzu , zawsze wydawało mi się że osoby których nie lubię- mają serce z kamienia, moja mama zawsze miała-cały dom na swojej głowie, mój tato jest głową rodziny itd

porównania np. : gdy przegrywałam w karty byłam zła JAK osa, gdy kłamałam robiłam się czerwona JAK burak , często śpiewałam NICZYM piosenkarka itd
2 3 2
2009-12-08T20:53:03+01:00
Epitet:Byłam nieznośnym dzieckiem
porównanie: byłam uparta jak osioł
przenosnia: robiłam sajgon w domu i chciałam dostać gwiazdke z nieba