Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:58:37+01:00
Przedstaw wynik krzyżówki:
a)homozygoty recesywnej z homozygotą dominującą
b)homozygoty recesywnej z heterozygotą
c)heterozygoty z heterozygotą

Pozdrawiam :)
2009-12-08T19:59:40+01:00
Czarna krowa pokryta czarnym buhajem urodziło czerwone ciele> Ustal genotyp krowy i buhaja. Rozwiąż krzyżówke genetyczną.
2009-12-08T20:16:36+01:00
Córka daltonisty poślubiła mężczyznę niewykazującego tej cechy. Ile procent synów będzie chorych na daltonizm?
4 1 4