Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:58:16+01:00
Jak kończą się zdania:
Nie ma ludzi złych, są tylko...samotni i nieszczesliwi
Dobro jest...pieknem
Piękny jest świat, w którym ludzie sie kochaja
2009-12-08T20:01:00+01:00
Nia ma ludzi złych, są tylko tacy, którzy nie potrafią zapanować nad swoimi emocjami.
Dobro jest po to, aby każdy mógł z niego bezmiernie korzystać.
Piękny jest świat, w którym ludzie szaniją się wzajemnie i wspierają się.
  • Jeje
  • Początkujący
2009-12-08T21:21:10+01:00
Nie ma ludzi słych,są tylko ludzie dobrzy którzy mogą na siebie polegać.Nie mają tajemnic przez najukochańszą osobą.
Dobro jest piękną cechą każdego z nas.
Piękny jest świat,w którym ludzie są dla siebie mili i uprzejmi i szanują sie nawzajem.