Odpowiedzi

  • mk4
  • Początkujący
2009-12-08T20:01:27+01:00
Powinien być uczciwy, potrafiący negocjować i walczyć o swoje. W sytuacjach kryzysowych łatwo znaleść rozwiązanie i wyjść gładko z prblemu.

Nie powienien być łapliwy na władzę i pieniądze, bo doążenie do celu po "trupach" nie przyniesie korzyści a wręcz przeciwnie problemy...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:21:46+01:00
Idealny polityk powinien być:
-inteligenty, ambitny
-ma dużo pomysłów
-stanowczy
-umie powiedzieć nie
-ma swoje zdanie na dany temat
-uczciwy, rozsądny
-kulturalny
-uprzejmy
-sprawiedliwy wobec wszystkich
-wykształcony
-rozsądny

Nie powinien być:

-ulegający
-wrażliwy
-nie potrafi odmówić
-zadziorny
-nie wykształcony
-mało ambitny
- nieodpowiedzialny
-"oszust"
-niekulturalny
-ma mało pomysłów
-nie umie się zachować w danej sytuacji