Odpowiedzi

2009-12-08T19:59:42+01:00
KOH → K+ + OH-

Ba(OH)2 → Ba2+ + 2 OH-

LiOH → Li+ + OH-

CsOH → Cs+ + OH-

Pozdro))
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T20:00:58+01:00
KOH -> K⁺ + OH⁻
Ba(OH)₂ (chyba tak to powinno wyglądać) -> Ba²⁺ + 2OH⁻
LiOH -> Li⁺ + OH⁻
CsOH -> Cs⁺ + OH⁻

w tym ostatnim tak jakoś dziwnie napisałaś, ale chyba zrobiłam dobrze :)

1 5 1
2009-12-08T20:02:40+01:00
No wiec..
1.KOH
2.Ba ²+ + 2OH-
3.Li+ + OH-
4.CsOH
1 3 1