1. Czy Tlenek wegla(IV) jest mieszanina dwóch pierwiastków ???
2. Czy ulega reakcji spalania ??
3. Czy powstaje w procesie fotosyntezy ???
4. Czy jest bezbarwnym gazem o ostrym zapachu
5. Czy dobrze rozpuszcza się w wodzie, tworząc wodę gazowaną??
6. Czy ma gęstość mniejszą od powietrza ??

TE WSZYSTKIE PYTANIA DOTYCZĄ TLENKU WĘGLA IV

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:04:08+01:00
1. Tak. Tlenu i węgla.
2. Nie.
3. Nie. Ale potrzebny jest do jej przebiegu.
4. Jest bezbarwnym gazem, ale jest też bezwonny.
5. Tak.
6. Nie, bo ma gęstość większą od powietrza o 1,5 raza.

Proszę o najjj!
4 3 4
2009-12-08T20:05:07+01:00
1- tak
2-nie
3-nie
4-nie
5-tak
6-nei wiem
5 2 5