Odpowiedzi

2009-12-08T20:04:44+01:00
1. Jaki jest Twój szczęśliwy numer?
2. Jaki jest Twój szczęślwy dzień?
3. Jaki jest Twój talizman?
4. Czy kiedykolwiek wygrałeś na loteri?

Liczę na naj ;)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:30:38+01:00
1 Meine Glückzahl ist 7.
2 Meine Glückstag ist Freitag.
3 Meine Talisman ist kleine Elefant.
4 Ja. Ich habe schon einmal in einer Tombola gewonnen. Ich habe groß Teddybär gewonnen.
3 5 3