1.Dopasuj część grzyba
Komórki grzyba w postaci nici.
Plecha grzyba utworzona ze strzępek.
Część grzyba służąca do wytwarzania i rozsiewania zarodników.
Komórka o wielu jądrach
Część owacnika,na ktorej jest osadzony kapelusz.

2.
1.Jednokomórkowe organizmy podobne do zwierząt.
2.Organella ruch pantofelka.
3.Glon i grzyb w jednym ciele.
4.Nitkowate komórki grzyba.
5.Umożliwia ruch euglenie zielonej.
6.Zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu.
7.W tej organelli znajduje się chlorofil.
8.Zróżnicowane,samożywne organizmy wodne.

Proszę o szybką odpowiedz ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:03:47+01:00
1.

Komórki grzyba w postaci nici.
STRZĘPKI

Plecha grzyba utworzona ze strzępek.
GRZYBNIA

Część grzyba służąca do wytwarzania i rozsiewania zarodników.
OWOCNIK

Komórka o wielu jądrach.
KOMÓRCZAK

Część owocnika,na ktorej jest osadzony kapelusz.
TRZON

2.

1.Jednokomórkowe organizmy podobne do zwierząt.
PIERWOTNIAKI, czyli PROTISTY

2.Organella ruch pantofelka.
RZĘSKI

3.Glon i grzyb w jednym ciele.
POROST

4.Nitkowate komórki grzyba.
STRZĘPKI

5.Umożliwia ruch euglenie zielonej.
WIĆ

6.Zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu.
WIRUS

7.W tej organelli znajduje się chlorofil.
CHLOROPLAST

8.Zróżnicowane ,samożywne organizmy wodne.
GLONY

Pozdro))
9 4 9
2009-12-08T20:05:47+01:00
1.Komórki grzyba w postaci nici. ... strzępki
Plecha grzyba utworzona ze strzępek. ... grzybnia
Część grzyba służąca do wytwarzania i rozsiewania zarodników ... owocnik
Komórka o wielu jądrach ... komórczak
Część owocnika,na której jest osadzony kapelusz. ... trzon
2.
1.pierwotniaki
2.rzęski
3.porost
4.strzępka
5.wić
6.wirus
7.chroloplast
8.glony
3 5 3