Odpowiedzi

2009-12-08T20:06:55+01:00
B) { 2x-y=10
x+5y=-17

{x=-17-5y
-34-10y=10

{x=-17-5y
y=-4,4

{x=5
y=-4,4

c) { 4y-x=6
17y=0

{y=0
x=-6

d) { a=b
2a+b=9

{a=b
3b=9

{a=3
b=3

e) { u=4v
5u-v=10

{u=4v
19v=10

{v=10/19
u=40/19

f) { 3r=s
3r+s=24

{s=3r
s=12

{s=12
r=4
2009-12-08T20:10:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:11:17+01:00
B) { 2x-y=10
x+5y=-17\*-2

+{2x-y=10
-2x-10y=34

-11y=44
y=-4
2x+4=10
{x=3
y=-4

c) { 4y-x=6
17y=0
{y=0
-x=6
{y=0
x=-6

d) { a=b
2a+b=9
{a=b
3b=9
{b=3
a=3

e) { u=4v
5u-v=10
{5*4v-v=10
u=4v
{19v=10
u=4v
{v=0,5(zaokrąglone)
u=2

f) { 3r=s\*-1
3r+s=24
+{-3r=-s
3r+s=24
2s=24
s=12
3r=12
r=4