Odpowiedzi

2009-12-08T21:43:19+01:00
Po przekaształceniu sie w motyla taki motyl potrafi złożyć ok 20=50jajek co jest korzystne dla podczymania gatunku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:44:04+01:00
Występowanie motyla w cyklu rozwojowym motyla jest kożystne dla gatunku ponieważ gąsiennica pożywia się między innymi sałatą która potrzebna jest do rozwoju stworzenia, a motyl sałaty nie zje
Gąsiennica ma większe preferencje do zjadania jedzenia [z ziemi] niż motyl

I jeszcze pytanie do cbczy twoje książki od niologii to ,,Ciekawa Biologia ;gimnazjum ;wydawnictwo WSiP; Ewa Kłos, Wawrzyniec Kofta, Mariola Kukier-Wyrwicka, Hanna Werblan-Jakubiec?? Bo jak tak to ja już jestem na tamacie sposoby rozmnażania się organizmów i myślę że będę mogła Ci pomóc bardziej precyzyjnie niż teraz bo to zadanie miałam wcześniej źle zrobione i tyle tylko zapamiętałam. Najwyżej jakoś ładnie to sobie sprecyzuj ;]