Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:06:23+01:00
Konto I 9%- 500 zl
konto II 12%- 480 zl

500 zl- 100 %
x zl- 9 zl
5 zl- 1%
45 zl- 9%
500 zl+45zl=545 zl PO ROKU
545zl-100%
5,45zl-1%
9*5,45zl=49,05zl
545zl+49,05zl=594,05zl PO DWóCH LATACH

480 zl- 100%
4,8 zl- 1%
12%- x zl
4,8 zl*12=57,6 zl
480 zl+57,6 zl= 537,6 zl. PO ROKU
537,6zl-100%
5,376zl-1%
5,376zl*12=64,512zl
537,6zl+64,5zl=602,11zl PO DWóCH LATACH
2009-12-08T20:07:02+01:00
24+042+42=5626
26=26
256=656
56925+,
56+959++3+59
60+140+4
4106
4++040+40

+140+40

4+04+04
0+40