Zad. 3
Liczby na rysunku :
-1 ,
0 ,
10 ( do potegi 3 )
2,7
-0,25
-2 ( do potegi 2 )
(-2) do potegi 2
-2 do potegi 3
(trzy czwarte)
- ( jedna trzecia )
- ( osiemnascie szostych )

Odszukaj na rysunku liczby :

a ) naturalne
b) calkowite
c) wymierne nieujemne
d) calkowite mniejsze od -1
e) wymierne wieksze od -1

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • esa
  • Początkujący
2009-09-04T19:31:52+02:00
A)naturalne:0,!0(do potęgi 3),(-2)(do potęgi 2)
b)-1,0,10(do potęgi 3),-2(do potęgi 2),(-2)(do potęgi 2),-2(do potęgi 3), minus osiemnaście szóstych
c)2,7,trzy czwarte,0,10 (do potęgi 3),(-2)(do potęgi 2)
d)-2(do potęgi 2),-2(do potęgi 3), -osiemnaście szóstych
e)2,7,10(do potęgi 3),0,(-2)(do potęgi 2),trzy czwarte,- jedna trzecia
2009-09-04T19:32:44+02:00
A)naturalne:
0, 10³,(-2)²
b)całkowite:
-1 ,0 ,10³, -2², (-2)² , -2³, - ( 18/6)

c)2,7,0 ,10³, (-2)² ,3/4
d)-2², -2³, -( 18/6)
e)2,7,0 ,10³, (-2)² , 3/4, -(1/3), -0,25