Odpowiedzi

2009-12-08T20:08:32+01:00
35%-2520zł,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 100%-x zł,,,,,,, to jest proporcja,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x=100×2520:35=7200zł,,,,,odp.zarobi 7200zł
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ynka
  • Początkujący
2009-12-08T20:09:08+01:00
35%-2520zł
100%-x

x= 2520/0,35
x=7200
1 4 1
2009-12-08T23:14:51+01:00
35%x=2520
0,35x=2520
x=7200 otrzyma za całe zbiory