Napisz instrukcję jak się śmiać lub jak unikać kłopotów .

Proszę o pomoc , bo kompletnie nie mam pomysłu . Wybierzcie któryś
z dwóch przykładów i napiszcie mi w paru zdaniach . (nie za krótkie) : )
Czeka was dużo punktów , więc może warto poświęcić chwilę .
Z góry bardzo dziękuję .

2

Odpowiedzi

2009-12-08T20:10:15+01:00
1- jak się śmiać
1. aby sies maić trzeba po prostu starać się wyrobić odpowiednią atmosferę.
2przebywac z ludźmi, w któych towarzystkie czujemy sied obrze
3. nalezy być odprężonym
4. musimy starać się, aby nasza rozmow anie byłą zakłucana
5. mozemy przywoływać śmieszne sytyacje z żcyai, filmu, czy literatury
6,. starcs iez awsz emeić dobry huomr
7. unikać marudznia
8, i być po proastu soba


OTO NAJPROSTRZA INSTRUKCJA BY ZACZAĆ SIĘ ŚMAIĆ ;)
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:12:18+01:00
INSTRUKCJA - JAK UNIKAĆ KŁOPOTÓW

1. Nie nawiązuj niebezpiecznych znajomości.
2. Zawsze uważaj na to z kim rozmawiasz.
3. Bądź grzeczny i słuchaj rodziców.
4. Nie ulegaj innym.
5. Przestrzegaj wszystkich zasad i praw, jakie są Ci dane.
17 4 17