Odpowiedzi

2009-12-08T20:14:56+01:00
Ta funkcja polega na tym jeżeli np. masz jakiś wynik w okienku B1 i chcesz aby w nast okienku sie pojawil np. napis TAK jesli ten wynik jest wiekszy od 50 (czyli wtedy w tekscie logicznym bys pisal B1>50), i wtedy z prawej strony ci pisze PRAWDA, wiec w okienku wartosc_jezeli_prawda piszesz TAK a w okienku wartosc_jezeli_falsz piszesz NIE

[to jest tylko latwy przyklad zebys zrozumial/a]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:14:40+01:00
Po krótce mówiąc jest to funkcja która polega na automatycznym wpisaniu w komórkę formuły jesli zostaną spełnione określone warunki np. jeśli wynik działania w komórce wyjdzie większy niż dziesięć to automathycznie wpisze ci np. TAK...