Odpowiedzi

2009-12-08T20:15:28+01:00
Fioletowy- to jest kolor zmieszany czerwony z niebieskim.kolor zimny
Czerwony- pochodny , kolor ciepły
Niebieski- kolor pochodny , zimny
Różowy - czerwony z białym , kolor ciepły
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T01:17:37+01:00
-Fioletowy - pochodny, zimny
-Czerwony - podstawowy, ciepły
-Brązowy - pochodny, ciepły
-Niebieski - podstawowy, zimny
-Różowy - pochodny, ciepły
2 5 2