Odpowiedzi

2009-12-08T20:30:12+01:00
2
a) P=πr²=5²π=25π
b) d=6 => r=3
P=πr²=3²π=9π
c)
P=⅙πr²=16/6π=2⅔π
D)
P=72/360 *πr²= 7200/360 π = 20π

3)
l=2πr=10π
b)
d=6 =>r=3
l=6π
c)
l=⅙*2πr=72*20/360 *π = 4π

4
a) 18cm 18πcm 81πcm²
b) 2m 4πm 4πm²
c) 3dm 6dm 9πdm²
f) 2/π 4/π 16/π

2009-12-08T20:31:39+01:00
2.
a) P = Pi razy r do kwadratu - tu sie nie da tego napisac
r = 5
P = 25 Pi

b) d = 6
r = 3
P = 9 Pi

c) r = 4
P calego kola = 16 Pi
P tego kawalka = 16 Pi : 6 = 2 i 2/3 Pi

d) r = 10
P calego kola = 100 Pi
360 stopni : 72 stopnie = 5
P tego kawalka = 100 Pi : 5 = 20 Pi

3.
a) r = 5
L = 2 Pi r
L = 10 Pi

b) d = 6
r = 3
L = 6 Pi

c) r = 4
L calego kola = 8 Pi
L luku = 8 Pi : 6 = 1 i 1/3 Pi

d) r = 10
L calego kola = 20 Pi
360 stopni : 72 stopnie = 5
L luku = 20 Pi : 5 = 4 Pi

4.
a) Promien - 9 cm
Srednica - 18 cm
Odwod - 18 Pi
Pole - 81 Pi cm kwadratowych

b) Promien - 2 m
Srednica - 4 m
Odwod - 4 Pi
Pole - 4 Pi m kwadratowych

c) Promien - 3 dm
Srednica - 6 dm
Odwod - 6 Pi dm
Pole -9 Pi dm kwadratowych

d) Promien - 0.5 dm
Srednica - 1 dm
Odwod - Pi dm
Pole - 1/4 Pi dm kwadratowych

e) Promien - 2.45 cm
Srednica - 4.90 cm
Odwod - 4.90 Pi
Pole - 6 Pi cm kwadratowych

f) Promien -
Srednica -
Odwod - 4 m
Pole -

g) Promien -
Srednica -
Odwod -
Pole - 8 dm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:09:19+01:00
Wysłałem ci te zdjęcia. oczekuje dotrzymania słowa