Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:17:52+01:00
Dosłownie
Okrągły stół-MEBEL(NAJCZĘŚCIEJ KUCHENNY) którego krawędzie stanowią okrąg.
Przenośnie:
Sybolizuje równość, zapobiega wyróżnaniu kogokolwiek(ze względu na jednakową budowę-bez rogów, krótszych, czy dłuższych boków)
23 3 23
2009-12-09T00:27:13+01:00
Okrągły stół w znaczeniu dosłownym to mebel z poziomą powierzchnią podtrzymany czterema nogami.
Okrągły stół w znaczeniu przenośnym jest związany z legendą o królu Arturze i jego rycerzach. To symbol porozumienia i pojednania.
13 4 13
2009-12-09T00:46:10+01:00
Okrągły stół w znaczeniu jest to stół w kształcie okręgu.
Okrągły stół w znaczeniu przenośnym jest głęboko związany z pojednaniem ,solidarnością, równością
15 3 15