Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:20:53+01:00
0,8 km kwadratowy = 800000 m kwadratowych
200000m kwadratowych = 0.2 km kwadratowych
15000 cm kwadratowych = 1.5 m kwadratowych
300 ha =3 km kwadratowych
1 km kwadratowy = 100 ha
2 ary = 200 m kwadratowe
3 3 3
2009-12-08T20:23:37+01:00
0,8 km kwadratowy = 800 m kwadratowych
200 000m kwadratowych = 200 km kwadratowych
15 000 cm kwadratowych = 150 m kwadratowych
300 ha = 3 km kwadratowych
1 km kwadratowy = 0.01 ha
2 ary = 200 m kwadratowe

Myślę, że dobrze
5 1 5