Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:20:42+01:00
Materia w ekosystemie zachodzi przemianom, natomiast energia przepływa przez ekosystem.
  • anis
  • Rozwiązujący
2009-12-08T20:21:23+01:00
Ponieważ materia w ekosystemie krąży, ze wszystkich pozoiomów obumarłe oragnizmy roślinne i zwirzęce są rozkładne do martwiej materii nieorganicznej-soli mineralnych którą ponownie pobierając rośliny

naga skała->mszaki->drobne bezkręgowce->krzewy, krzewinki-> kręgowce->las liściasty