Jew\dna z japońskich firm motoryzacyjnych z okazji szesćdziesięciolecia firmy przygotowała współczesną kopię pierwszego samochodu własnej produkcji. W Japonii somochód kosztuje 8,17min jenów. Jaka jest jego wartość w złotówkach, jeśli 100 jardów kosztuje 2,72zł??
Z obliczeniami:*
Dziękuję z góry;**

2

Odpowiedzi

2009-12-08T20:21:09+01:00
8 170 000 /100=87200
81700*2.72
auto w zl kosztuje 222224
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:23:02+01:00
8,17 milionów jenów
100 jenów to 2,72 zł

8170000 : 100 = 81700zł

81700 × 2,72 = 222224 zł = 222 tysiące 224 zł.