Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T20:09:46+02:00
0,1(do 3potegi)=0,001
0,1(do 5potegi)=0,00001
0,1(do 8potegi)=0,00000001
0,01(do 2potegi)=0,0001
0,01(do 4potegi)=0,00000001
0,001(do 3potegi)=0,000000001
  • Użytkownik Zadane
2009-09-04T20:10:38+02:00
0,1(do 3potegi)=0,001
0,1(do 5potegi)=0,00001
0,1(do 8potegi)=0,00000001
0,01(do 2potegi)0,0001
0,01(do 4potegi)0,00000001
0,001(do 3potegi)0,000000001
1 5 1
2009-09-04T20:14:21+02:00
0,1(do 3potegi) = 0,001
0,1(do 5potegi) = 0,00001
0,1(do 8potegi) = 0,00000001
0,01(do 2potegi) = 0,0001
0,01(do 4potegi) = 0,00000001
0,001(do 3potegi) = 0,000000001