Z podanego tekstu wypisz czasowniki w formie osobowej :

Jak was tu przywieźli, panie, zaraz chcieliśmy na Szczytno ruszyć, ale ów rycerz, który was przywiózł, wzbronił. Wy, panie, teraz pozwólcie, bo zaś przez pomsty nie możem ostać. Niech tak będzie, jako drzewiej bywało. Darmoć nas nie hańbili i nie będą... Chodziliśmy do nich za waszych rządów, pójdziem i teraz, pod Tolimą alibo i bez niego. Już my Szczytno musimy dobyć i tę sobaczą krew z nich wytoczyć - tak nam dopomóż Bóg!

3

Odpowiedzi

2009-12-08T20:25:16+01:00
Przywieźli, chcieliśmy, przywiózł, wzbronił, pozwólcie, będzie, nie chańbili, musimy, dopomóż
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:28:36+01:00
Przywieźli, chcieliśmy, przywiózł, wzbronił, pozwólcie, nie hańbili, nie będą, chodziliśmy, pójdziem, musimy, dopomóż
2009-12-08T20:30:40+01:00
Przywieźli,chcieliśmy,przywiózł,wzbronił,pozwólcie, nie hambili, nie będą, chodziliśmy,pójdziem,sobaczą,dopomóż chypcia diobrze:)