Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:40:40+01:00
Postępowanie bohaterów "świtezianki"jest działaniem impulsywnym,
On- był strzelcem, wiec ona o nim troche wiedziała
Ona-?nie wiadomo kim ona była.
Była to dziewczyna, która później pojawiła sie jako inna osoba i podstępem uwiodła strzelca.
On- był niewierny, nie dotrzymał obietnicy, którą przed chwila składał.
5 3 5
2009-12-08T20:48:43+01:00
Bohaterzy świtezianki to strzelec i wodna dziewczyna.

Strzelec pewnego razu spotkał piękną dziewczynę i od razu mu się spodobała.Ona by mogli być razem kazała by przysiągł że będzie jej wierny.On to uczynił.Wodna dziewczyna zniknęła.
Następnego dnia strzelec spotkał równie piękną dziewczynę i zapominając o przysiędze zakochał się w niej.Dziewczyną tą była wnet dziewczyna której strzelec przysięgał że będzie jej wierny.Chciała ona sprawdzić czy jego wierność jest prawdziwa.
On nic o tym nie wiedział.Wtem dziewczyna zamieniła się z powrotem w dawną postać i skazała go na męki ciała i duszy.
3 2 3