Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:33:47+01:00
50×32%=16
100%-12,5%=87,5%
16×87,5%=14
odp. Do 2 etapu konkursu awansowało 14 chłopców.
2009-12-08T20:35:05+01:00
32%= 0,32
0,32*50=16 (TYLE OSOB SIE ZAKWALIFIKOWAŁO)
16*0,125=2 (TYLE JEST DZIEWCZĄT)
16-2=14 TYLU JEST CHŁOPCÓW
Odp: Czternastu.
2009-12-08T20:35:15+01:00
50x32%=50x32/100=16
16x12,5%=16x12,5/100=2
16-2=14
Odp.:Do drugiego etapu zakwalifikowało się 14 chłopaków .
x=razy
/=podzielić