Odpowiedzi

2009-12-08T20:33:47+01:00
...telewizji. Tam miałbym swój program w którym udzielałbym rad i ostrzegał przed złymi rzeczmi
2009-12-08T20:34:08+01:00
Ostrzegania przed wypadkami,apokalipsą i pomocy innym ludzią
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:36:41+01:00
Gdybym mial moc ostrzegania i dawania rad to zawedrowalabym do miejsca gdzie wszystko jest prostsze. Nie trzeba sie o nic martwic. Wszystko przychodzi z łatwością od tak. Wszyscy w tym miejscu są szczęśliwi , kochają się. Panuje tam wielka radość i pokuj. W tym magicznym miejscu nikt by nie umieral bo wiedzialbym co i kiedy sie zdarzy a moje rady wszystkich na okolo by uszczesliwialy. Każdy byłby mi wdzieczny i dzieki temu swiat bylby lepszyy !
1 5 1