[1] Proszę o przetłumaczenie. :)
1. durch Parks
2. schneller als die Autos durch die Stat fahren
3. nicht im Stau stehen
4. faher täglich Velo
5. weit vom Straßenverkehr
6. auf dem Radweg sicher

die helle Kleidung
der Knischoner
das Rücklicht
der Ellenbogenschoner
der Scheinwerfer
die Glocke( die Kingel)
die Bremse
[2] Przetłumacz i na podstawie wskazówek odpowiedz na pytanie
TIPPS FÜR DEN SCHULWEG MIT DEM FAHRRAD
1. Wähle einen sicheren Weg zur Schule!
2. Trage einen Helm!
3. Zieh helle Kleidung an: Die Autofahrer sollen dich sehen!
4. Beachte die Verkehrszeichen!
5. Besorge dir einen Fahradpass!
6. Benuze kein Handy und keinen Walkman beim Radfahren!
7.Finde einen sicheren Platz für deinen Rucksack
Ich muss/ soll... Ich darf kein...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:31:42+01:00
1. przez park
2. jadą szybciej niż auta przez Stat
3. nie stoją w korku drogowym
4. faher codziennie Velo
Rozszerz
5. z ruchu drogowego Zabezpiecz
6. na drodze koła

jasne ubranie
ochraniacz klęczący
światło tylne
ochraniacz łokcia
reflektor
dzwon( Kingel)
hamulec
2009-12-08T20:33:06+01:00
1. przez parki
2. szybciej niż samochody jadąc przez Stat
3. nie są w korku
4. Faher codziennie na rowerze
5. daleko od drogi
6. w sprawie ścieżki rowerowej bezpiecznie

Jasnych ubrań
Knischoner
światłem
Ellenbogenschoner
Reflektory
Bell (Kingel)
hamulec
Na 2 zadanie nie będę odpowidać bo jestem słaby w tym a w pierwszym nie znam kilku słów