Odpowiedzi

2009-12-08T20:33:47+01:00
Jest kilka wzorów na przyspieszenie:
a = V/t [prędkośc/czas]
a = F/m [siła/masa]
a = 2s/t2 [ 2x droga/ czas do kwadratu]
2009-12-08T20:35:37+01:00
Od masy i predkosci z jaką sie porusza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:36:00+01:00
Z III zasady dynamikim Newtona wiemy, ze jezeli na cialo dziala niezrownowazona sila, to porusza sie ono ruchem zmiennym z przyspieszeniem wprost proporcjonalnym do dzialajacej sily i odwrotnie proporcjonalnym do masy cial. podsumowujac: przyspieszeni zalezy od tego, czy sily dzialajace na cialo sie rownowaza i od masy ciala.