Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T20:40:11+01:00
Raczej komizmu :) KOMIZM

postaci - bawią nas postacie Cześnika i Rejenta a przede wszystkim Papkina.
postawa Papkina - jego strój (zwłaszcza), sposób mówienia, język, wygląd, cechy charakteru
Rejent i Cześnik - przeciwieństwa, kontrast

sytuacji - kłótnia Rejenta i Cześnika o mur, dyktowanie listu Dyndalskiemu, pisanie testamentu przez Papkina

języka - przesadne przemowy Papkina, wypowiedzi Rejenta, rozmowa Wacława z Podstoliną
3 2 3
2009-12-08T20:40:56+01:00
Tu chodzi o komizm
a)sytuacyjny-
*kłótnia o mur
*Przybycie Papkina
*"mocium panie" Cześnik
b)osobowy
*rozmowy Klary z Papkinem
C)słowny
Rejent, Cześnik, Papkin

komizm sytuacyjny-śmieszne sytuacje
komizm osobowy- śmieszność jakiejś osoby
komizm słowny- śmieszny język