Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:37:17+01:00
Mädchen und Jungen, eine stärkere Verbindung. Boy steht auf hübsche Mädchen zu suchen.

Dziewczyny z Chłopcami nawiązują większy kontakt. Chłopcu lubią patrzeć na ładne dziewczyny.

Nie wiem czy oto chodziło
2009-12-08T20:37:35+01:00
Uważam , lepiej jest gdy są dziewczyny i chłopacy w klasie . W ten sposób rozwija sie umeijętność porozumiewania sie miedz płciami przeciwnymi .