Odpowiedzi

2009-12-08T20:39:32+01:00
Rośliny mają duży wpływ na życie i gospodarkę człowieka, ponieważ zawierają nie zbędę do życia składniki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:42:02+01:00
# wzbogacają w tlen wodne zbiorniki oraz atmosferę;
# mają znaczenie w samooczyszczaniu
# stanowią paszę dla ludzi;
# używane jako nawóz;
# wykorzystywane w medycynie
#rola w zabezpieczaniu gleby
#upiększają nasze otoczenie i zarazem życie- bez nich (podobnie jak i wszystkich w zasadzie roślin) ciężko wyobrazić sobie naszą ziemską egzystencję.
# żywica to ważny surowiec w przemyśle chemicznym.