Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:40:12+01:00
W ostatnich latach wzrosła rola turystyki w gospodarce kraju. W 1993 r. Egipt odwiedziło 2,3 mln gości, głównie z Europy Zachodniej i Ameryki Północnej (ok. 50% ogółu turystów) oraz z Bliskiego Wschodu (30%). Wpływy z turystyki zagranicznej wyniosły 1,4 mld dol. USA.
3 3 3
2009-12-08T20:46:01+01:00
Turystyka zagraniczna ma wielkie znaczenie dla Egiptu. Jest to kraj bardzo atrakcyjny dla turystów pod względem klimatu- słonce, piekna pogoda całym rokiem i pod wzgledem historycznym - piramidy, faraonowie. - krajobrazowym plaże, roslinnosc. Rozbudowana jest siec hoteli, gastronomia
Dzieki turystyce ten kraj sie rozwija, zarabia, ludzie miejscowi maja miejsca pracy , ich kraj jest podziwiani ludzie chetnie odwiedzaja go ponownie.Wpływy z turystyki zagranicznej wyniosi ok 1,4 mld dol. USA.
10 4 10
2009-12-08T20:46:14+01:00
W ostatnich latach wzrosła rola turystyki w gospodarce Egiptu. Wpływy z turystyki zagranicznej wyniosły już kilka lat temu 1,4 mld dol. USA. Więc przede wszystkim przynosi wiele dochodów. Dzięki temu państwo jest w stanie utrzymać się finansowo i gospodarczo.Ze względu na nie sprzyjający rolnictwu klimat nie jest ono zbyt dobrze rozwinięte (chyba, że np. o trzcina cukrowa).
2 5 2