Odpowiedzi

2009-12-08T20:43:46+01:00
''Ratujemy szpital w Bieczu!''
Drodzy nauczyciele i uczniowie. Pragnę zaapelować do Was z prośbą, o pomoc w zbieraniu funduszy na potrzeby szpitala w Bieczu. Wszystkich, którzy w miarę swoich możliwości mogą pomóc w akcji charytatywnej, proszeni są o zgłoszenie się do Samorządu Uczniowskiego. Każdy, kto pomoże, ma szansę na wygranie niespodzianki, która trafi do niego 24 grudnia b.r. Nie bądźcie obojętni! Każdy gest i grosz się liczą! Czekamy na Was.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:52:59+01:00
"Pomocna dłoń"

Kochani nauczyciele , drodzy uczniowie !
Jak zapewne wiecie , szpital w Bieczu potrzebuje pomocy.
Postanowiliśmy więc zrobić akcję charytatywną , aby pomóc temu szpitalowi. Jak wiecie, aby pomóc , potrzebna jest pomocna dłoń od każdego z nas. Jeżeli ktoś myśli w taki sposób jak my - że nie można zostać obojętnym , gdy ktoś jest w potrzebie, to może przynieść : pościel , maskotki , książeczki dla dzieci oraz datki finansowe . Zbiórka odbędzie się 12.12.2009r. w godzinach od 9.00 do 13.00 w świetlicy szkolnej.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w tej akcji , gdyż "ta ręka co daje to dwa razy dostaje"
Liczymy na wielki odzew z waszej strony


Rada Uczniowska
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T20:53:49+01:00
OGŁOSZENIE
"Ratujmy szpital w Bieczu"
Od już ponad roku w okolicznym szpitalu przeprowadzana jest akcja, mająca na celu ratowania placówki. Brak funduszy doprowadzi do upadku ośrodka. A tego z pewnością nikt z Biecza nie chce. Dlatego, nie bądźmy obojętni! Każda pomoc się liczy. Jeśli ktoś chce odmienić los ciężko chorych ludzi i dać im szansę na lepsze życie proszony jest o zgłoszenie się do przewodniczącej samorządu uczniowskiego - ...
Nauczycielu! Uczniu! Pomóż, a z pewnością tobie też ktoś pomoże, gdy będziesz tej pomocy oczekiwać.
Samorząd Uczniowski
2 5 2