Odpowiedzi

2009-12-08T20:48:31+01:00
Pokój na świecie - żeby wszystkim żyło się lepiej. Zdrowia nie tylko na święta i nowy rok dla całej rodziny-aby wszyscy mogli się cieszyć sobą na wzajem o wiele dłużej, a na końcu o kolejne 3 życzenia - ponieważ moich życzeń nie ujmę w pierwszych trzech życzeniach.
1 1 1
2009-12-08T20:48:56+01:00
1.Chciałabym/chciałbym żeby wszyscy w mojej rodzinie byli zdrowi ponieważ zdrowie jest najważniejsze.
2.Chciałabym dostać ...<wpisz rzecz lub zwierzę>ponieważ od dawna o tym marzyłam/em i bardzo mi się to podoba.
3.Chciałbym/chciałabym żeby wszyscy ludzie mieli wesołe święta bez żadnych problemów ponieważ uważam że każdy zasługuje na wesołe święta.;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:49:00+01:00
1. Zdrowie dla rodziny i bliskich - abym nigdy ich nie stracila. Sa dla mnie baardzo ważni , przy nich czuje sie bezpiecznie .
2. Przyjaciele - abym miala oprzyjaciów ktorzy beda mi pomogac w trudnych chwilach , oraz bede sie ze mna smiać i płakac.
3.Szczescie w życiu - abym dobrze mi sie powodzilo w zyciu , nie miala problemow , oraz abym miala udane życie .

Mialam to tez na lekcjach , wszyscy brali ze chca kase i wgl , a facetka uznała jako naj prace . ; )

Jesli uwazasz ze dobrze , prosze cie o naj . ; )