Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:53:51+01:00
Rodzaje:
-napad
-kradzież
-morderstwo
-wandalizm

przyczyny:
-zbyt wysokie ceny produktów
-zamiłowanie do klubów sportowych lub gangów
-niechęć do pracy
-chęć zaimponowania kolegom
-kryzys
-zemsta
1 1 1
2009-12-08T21:10:50+01:00
Przestępczosc jest gdy złamiemy przepis i uciekamy od osiadzienia
np przestepczosc jest skutkiem złego towarzystwa ,nie wiadomosc tego co robimy lub brak rozsadku w swoich czynnach , np złe dziecinstwo , brak uwagi dziecio w wieku dojrzewania z powodu pogonia za kariera i pieniedzmi . zostawanie dzieci sa woli .