Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:50:04+01:00
Ziemię widzianą z kosmosu nazywa się BŁĘKITNĄ PLANETĄ, ponieważ na naszej Ziemii przeważa woda(morza, oceany itp.) dlatego widziana z daleka sprawia wrażenie "niebieskiej", a nawet "błękitnej" planety :)
18 4 18
2009-12-08T20:50:23+01:00
Ponieważ większą jej część pokrywają wody (70,8% Ziemi pokrywają same oceany)
2 3 2
2009-12-08T20:51:06+01:00