Przetłumaczy mi ktoś ten tekst? ;>

Whatever your age, you're sure to have the trip of a lifetime when you visit the magical world of Disneyland Paris set in almost 5000 acres. There are five fantastic themed areas, each with its own fabulous rides and attractions. Enter a fairy-tale kingdom in Fantasyland, where Sleeping Beauty's elegant castle will take your breath away. Have you ever wanted to experience the wild, wild west? Visit Frontierland and ride on an old-fashioned riverboat. There's a world of fun and adventure waiting for you at Disneyland, Paris. Come and visit the wonderful world of disney today!

I jeszcze ten. ;)

There is plenty to do at Asterix park, with rides and shows to suit all ages and tastes, from the entertaining Dolphin Theatre to the most exciting rollercoaster you've ever been on.Asterix park is the perfect place for all the family to enjoy a fabulous day out. Come and share the fun!


TYLKO NIE TRANSLATOREM.

2

Odpowiedzi

2009-12-08T20:53:57+01:00
1.Cokolwiek wasz wiek, wy jesteście pewnni mieć *trip* życia kiedy wy odwiedzacie *magical* świat *Disneyland* Paryski komplet (orientacja) w prawie 5000 akrach. Tu są pięciu fantastycznym *themed* przestrzenie, każdy z swoim własnym *fabulous* podróże i wdzięk. Wchodzą czarodziejskie opowiadanie królestwa w *Fantasyland*, gdzie Śpiący (spanie) Piękność elegancki *castle* będzie brać (przedsiębrać) wasze oddychanie daleko. Ma wy kiedyś...

więcej nie wiem

2.Tam jest wiele (wielka ilość; dużo) robić przy *Asterix* zakładać park (parkować; park), z podróżami i pokazuje (pokaz; widowisko) odpowiadać (dopasowywać; petycja; garnitur; pasować) całe wieki i gust (smakuje), od zajmującego *Dolphin* Teatr do najwięcej (najbardziej; największa część) pobudzający (podniecenie; zdumiewający) góry amerykańskie wy ma kiedyś *on.Asterix* zakładać park (parkować; park) jest doskonałe miejsce dla całej rodziny cieszyć się *fabulous* dzień poza. Przybywają (wchodzić) i rozdzielają zabawę
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:01:01+01:00
Jakikolwiek jest twój wiek, mozesz byc pewny ze przezyjesz wycieczke swojego zycia kiedy odwiedzisz magiczny swiat paryskiego disneyland'u rozlozonego na prawie 5000 akrów. jest tam 5 fantastycznych tematycznym obszarow, kazdy z wspanialymi kolejkami i atrakcjami. wejdz do bajkowego krolestwa, gdzie elegancki zamek śpiącej królewny zabierze ci dech w piersiach. czy kiedykolwiek chciales odwiedzic dziki dziki zachod? odwiedz Frontierland i przeplyn sie starodawna łodka. tam jest swiat zabawy i przygod czekajacy na ciebie w disneylandzie w paryzu. przyjedz i odwiedz wspanialy swiat disney'a juz dzisiaj.

tam jest mnostwo rzeczy do robienia w Asterix park, z kolejkami i przedstawieniami pasujacmi do wszystkich wiekow i gustow. z rozrywkowego teatru delfinow do najbardziej ekscytujacej kolejki na jakiej kiedykowliek byłes w parku asterix'a jest idealnym miejscem dla calej rodziny zeby cieszyc sie wspanialym dniem wyjazdu. przyjedz i dziel sie zabawa.
2 5 2