Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-04T21:12:10+02:00
Jechał z prędkością 20km/h a jeżeli przyśpieszy o 5km/h przejedzie tą drogę w 1 godzine i 12 minut
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T21:13:31+02:00
S=30km
t=1,5h
V=s/t

V=30/1,5=20km/h

V1=20+5=25km/h

t1=s/V1

t1=30/25=1,2h
2009-09-04T21:36:17+02:00
V=s/t
V=30/1.5
V=20km/h
Odp. Prędkość rowerzysty wynosi 20km/h.
\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
V=20 km/h ----->V=25 km/h
t=s/v
t=30 km / 25 km/h
t=1.2 h---->1h12 min

Odp.Gdy prędkosc wrośnie o 5 km/h rowerzysta przejedzie drogę w 1h i 12 min.