Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:52:15+01:00
- wykorzystywana jako pokarm w gospodarce rybnej,
- w postaci agaru (z karsnorostów) znajduje zastosowanie w piekarnictwie i cukiernictwie
- w przemyśle spożywczym używana jest do produkcji galaretek, lodów, majonezu
2 5 2
2009-12-08T20:55:05+01:00
2009-12-08T20:55:29+01:00
Węgiel, torf, ropa, gaz ziemny, galaretka, lody
farmacja, medycyna
3 3 3