Odpowiedzi

2009-12-08T20:52:54+01:00
Dokładnie liczby π nie udało się jeszcze obliczyć, ale mniej więcej, to:
3,1415926535897932384626433832795028841971693993751058209749445923078164... itd ;o (:
2009-12-08T20:53:21+01:00
Dokładna wartość liczby π z dwoma miejscami po przecinku to 3,14
Dokładna wartość liczby π z 50 miejscami po przecinku to π = 3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:53:28+01:00
Π≈3,14159265358979323846264338327950288419716