Hej! Proszę o przetłumaczenie (nie translatorem)tych zadań:
Boże Narodzenie obok Wielkanocy jest najuroczyściej obchodzonym świętem.
Są to święta obchodzone bardzo rodzinnie.
Cała rodzina ubiera choinkę.
W Polsce tradycją jest, że wszyscy zasiadaj do wigilijnej kolacji gdy zaświeci pierwsza gwiazda.
W Wigilię dzielimy się opłatkiem.
Po kolacji dzieci otrzymują prezenty od św. Mikołaja.
Przetłumaczcie je bez żadnych trudnych zwrotów.
Dziękuję

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:52:16+01:00
Weihnachten ist das zweitwichtigste feierlich begangen den Osterfeiertagen.
Dies sind Feiertage gefeiert eine Familie.
Die ganze Familie
Weihnachten Kleider.
In Polen, ist die Tradition, dass wir alle sitzen Weihnachtsessen, wenn die Lichter ersten Stern.
Am Heiligen Abend, teilen die Wafer.
Nach dem Abendessen, Kinder
erhalten Geschenke von St.. Nikolaus.
Übersetzen sie ohne zu verlangen, zurück.
Danke!
Przed chwilą robiłem podobne zadanie i było dobrze.
2009-12-08T20:54:03+01:00
Weihnachten ist das zweitwichtigste feierlich begangen den Osterfeiertagen.
Dies sind Feiertage gefeiert eine Familie.
Die ganze Familie zog Weihnachtsbaum.
In Polen, ist die Tradition, dass wir alle sitzen Weihnachtsessen, wenn die Lichter ersten Stern.
Am Heiligen Abend, teilen die Wafer.
Nach dem Abendessen erhalten die Kinder Geschenke von St.. Nikolaus.

prosze;]
najlepsza?;]