Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:41:45+01:00
Moim zdaniem małżeństwo godne naśladowania powinno się najpierw co najważniejsze -kochać i szanować !
Ważna jest także rozmowa , ale by umieć rozmawiać ze sobą trzeba znowu umieć słuchać siebie nawzajem.To przez rozmowe rozwiązywane są problemy i przez rozmowe tylko można dojść do porozumienia , chociaż czasami też niestety prowadzi to do sprzeczek , ale chyba wszyscy wiemy , że mała kłótnia może później wyjść małżeństwu na dobre.
Żona , tak samo jak i mąż powinni konsultować ze sobą ważne sprawy. Oczywiście tak , by nie zażucać drugiemu swoich problemów.
Wiadome jest także , że najczęstsze powody do kłótni , a czasami nawet do rozwodów są pieniądze , albo ich brak.
Prawdziwe małżeństwo to takie , ktore trzyma się razem nawet pomimo niewielkich funduszy.
Prawdziwe małżeństwo jest ze sobą w biedzie i w chorobie.
W prawdziwym małżeństwie panuje bezgraniczna miłość ^^
1 1 1
2009-12-08T21:41:52+01:00
Malżenstwo powinno byc
-wierne sobie
-szanujace sie nawzajem
-spełniające swój obowiązek(miec dzieci)
-spełniac malżeńską przysiege którą skłądala kazda ta osoba
-nie powinno wypominac sobie wad które mają
-ufac sobie
-umiec z sobą rozmawiac
2 5 2