Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T11:24:23+01:00
M₁=11t=11000kg
m₂=54kg
V₁=?
V₂=900 m/s

p=m*V=54kg*900 m/s=48600 kg*m/s

p=m*V
V₁=p:m₁=48600:11000 m/s=4,42 m/s
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T13:04:53+01:00
Rozwiązanie:
__________________________________________________________
Dane:
m₁=54kg
V₁=900 m/s
m₂=11t=11000kg
__________________________________________________________
Szukane:
V₂=?
__________________________________________________________
Obliczenia:
p=m₁*v₁
p=54kg*900 m/s
p=48600 kg*m/s

p=m₂*v₂ | /m₂
v₂=p/m₂

v=48600kg*(m/s)/11000 kg=4,42 m/s

__________________________________________________________
Odpowiedź. Armata została odrzucona z prędkością o wartości równej w przybliżeniu 4,42 m/s.
__________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
3 5 3