Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:59:25+01:00
6 π = 2πr
r =3 cm

180 : 3 = 60
60 = 3/h
h = 3/2
Wysokość całego tego trójkata rownobocznego to r + h czyli 3 + 3/2= 4,5

Odp. Wysokość tego trójkata to 4,5 cm
76 3 76
2009-12-08T21:05:52+01:00
L=6π
L=2πr
6π=2πr /:π
6=2r/ : 2
r=3

r=2/3h
h=a√3/2
3=2/3h*a√3/2/*6
18=12a√3 /:√3
a=1/2√3

h=(1/2√3*√3)/2
h=3/4
25 3 25
2009-12-09T00:38:50+01:00
O = 6π
O = 2πr
2πr = 6π |:2π
r = 3 cm

r = ⅔ * h |*3/2
h = 3/2r
h = 3/2 * 3
h = 4,5cm
23 4 23