Odpowiedzi

2009-12-08T21:07:55+01:00
Pomagać innym możemy na wiele sposobów. Jednym z przykładów może być wsparcie finansowe. Ludzie organizują wiele akcji charytatywnych w których zbierają pieniądze dla osób ,którzy ich potrzebują na bardzo ważne cele np aby przejść operację od które zależy czy będę żyć czy nie .Również na tym świecie zwiększa się liczba osób bezrobotnych ,którzy potrzebują także pomocy ,aby móc przeżyć. Kolejnym przykładem jest wsparcie psychologiczne. Wiele osób w ostatnich czasach cierpi na depresje. Dlatego ,gdy ich wspieram pomagamy im pokonać ten problem ,który ich dotyka i pokazujemy im że są dla nas kim ważnym oraz że mogą zawsze na nas polegać mimo wszystko. Uważam , że warto jest pomagać ,bowiem nigdy nie wiadomo czy my też będziemy potrzebować kiedykolwiek takiej pomocy.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:08:24+01:00
Ludziom możemy nieść pomoc poprzez wspieranie ich w trudnych chwilach. Często znajdujemy się w takich sytuacjach które są dwuznaczne bądź sami nie umiemy sobie z nimi poradzić. Naturą ludzką jest uczucie współczucia które okazujemy innym nawet obcym osobom. Możemy również pomóc ludziom wspierając ich materialnie np; poprzez pożyczenie pieniędzy , kupienie nawet drobnej rzeczy na poprwienie nastroju. Powstały również organizacje wspierające dzieci z ubogich rodzin lub domów dziecka.Możemy pomóc im przetrwać wpłacając pieniądze na konta tych organizacji wtedy robimy coś dobrego dla samych siebie i innych osób. Często pomoc powinna być bezinteresowna ,ponieważ tylko wtedy mamy z niej pełną satysfakcję.
1 1 1